CZ DrifTTrike na hostování u Andrého Košťálů

ALOHA RIDERS!

Další víkendový pobyt, který na Slevomatu rozhodně nenajdete, proběhl předminulý víkend na Milevsku. Hostitelem ve 100km vzdáleném hoodu nebyl nikdo jiný než čtyřiadvacetiletý rider André Košťál a jeho rýsující se tří členná rodinka, se kterými jsme se setkali v sobotu 24.6.

André a jeho stroje.
(triko huffyslider brzy na www.drifttrike.cz)

Tenhle legendary víkend pro nás s Márou začínal již o něco dříve. Máme spicha už v pátek odpoledne, abychom dotáhli stroje a vyprali prádlo. V sobotu, po čtyřhodinovém spánku jsme naložili stroje a vyrazili směr kopec - Monínec, pod kterým u Sedleckého potoka máme srazy s místními masters. Rozhodně přihazujeme souřadnice, - 49°32'28.0"N 14°31'35.1"E. Kdyby měl někdo cestu kolem a chtěl zajezdit další skvělou horu na území České Republiky. 12% sešup plný prudkých esíček a vraceček navazující na provokující rovinky je zárukou jak skvělých driftovaček, tak i speed race jízdy! Samozřejmě nám to nedalo a potrénovali jsme i závodní tempo na blížící se závody ;)

Maximální připravenost, kterou rozhodně ceníme!

Aby toho nebylo málo, tak silnice má luxusní povrch, který přechází zhruba v polovině do ještě luxusnějšího - rok starého asfaltu. Takže jediným omezením, co nám zbývalo do maximálního využití kopce, je doprava. Naštěstí nahoru do Cunkova nejezdí mnoho aut. Ale i kdyby byl zde trafik na čtyřce, tak z homies připravené Andrého vlaječky v zatáčkách by vše zvládly na jedničku tak, aby se nám nic nestalo ;D

Přijíždíme na místo a od papírku, svačiny a tříkolky na nás postupně upírá pohled, vyznavač delších prkének mistr nesmrtelný, longboarďák Milan Marek Alias Minďus , neúnavný volant mistr Zdenda - krycí jméno Kiri a samozřejmě v neposlední řadě André. Než jsme stihli spočítat vychlazený pivka ve stínu, dorazil i náš kamera tým Arthur s Lindou. Kterým tímto mockrát děkujeme za další skvělou spolupráci! dragart.cz

Je po rychlé převlíkačce, ochutnáváme místní řízky a jdeme na to!

V depu…

Při prvním tahání nahoru potkáváme fanoušky a i náš barman team pro dnešní večerní dýchánek v Milevské Art & Music knajpě Kamenáč ve složení Tudu a jeho drahá polovička Monika. Rozsazujeme lifeguardy a kamery do zatáček, samozřejmě si každý určujeme strategii. Je to tu… Z kopce se pouštějí tři velcí zabijáci na tříkolkách a jeden menší, (protože nemá tříkolku) - longboarďák Minďus.

Máme za sebou velký množství parádních sjezdů, nemalých rozsekávaček a potkávaček se svodidly. Během odpoledne si protáhneme jízdu až na samotný kořen kopce. Na strojích dojíždíme ve velkém stylu do Jetřichovic, na místní velmi parádní koupačku s písečnou pláží, a.k.a Pilský rybník. A jelikož nám počasí přálo naše svalnatá, namakaná těla nezůstala suchá.

Bad ass boy´s ride bad ass toy´s.

Ztratil se poslední řízek a opět se vezeme na kopec, kde jsme opět ,,zabili” několik zatáček i jezdců…

K večeru se přesouváme do Milevska, kde má pro nás André přichystaný svůj luxusní penthause s plnopenzí, tedy s tím nejlepším gulášem pod trikovým nebem a snídaní! Tímto posíláme mega BIG UP Zůze! Díky Zůzo ! ;D Bylo to výborné!

Po nahození pomády na chleby jsme dokonale připraveni na večerní exotiku místního kraje. Zasedáme k pivu a ráno se bezpečně probouzíme ve svých postelích. Po královské snídani, o které se mi tolik zdálo, a moc jsem si jí v noci přál, vyrážíme směr Praha hojit si své rány a klasicky spálená lýtka!

Takhle se pozná kvalitní víkend!

Takže okeyaaaa a André, díky mocaaaa za organizaci, pozvání a back up v tomto kraji! ;D Skvělý kopec, a ještě lepší zážitek!

Zdravíme Milevsko a See you soon riders!